Το Golf σαραντάρησε και η Volkswagen το γιορτάζει με την επετειακή έκδοση Edition 40. Τι ακριβώς είναι αυτή; Μια ειδική έκδοση με πολύ πλούσιο εξοπλισμό, αισθητική από τη σειρά R-Line και μερικά σηματάκια για να… ψαρώνουν οι περαστικοί!

 

IMG_7869

 

Αν εξαιρέσουμε το GTi, το Golf Edition 40 είναι το πιο όμορφο της γενιάς του! Κι αυτό γιατί διαθέτει όλα τα στοιχεία του αισθητικού πακέτου R-Line (διαφορετικούς προφυλακτήρες, παρσπιέ, πίσω σπόιλερ κ.ά) κι επιπρόσθετα έχει κάποιες λεπτομέρειες που ξεχωρίζουν, όπως τις πολύ κομψές ζάντες αλουμινίου Singapore 17 ιντσών με ελαστικά 225/45 R17. Όλα τα παραπάνω δίνουν σπορ χροιά στο επετειακό Golf κι ευτυχώς αυτό δεν είναι μόνο επιφανειακό…

Η sport χαμηλωμένη κατά 15 mm ανάρτηση χαρίζει καλύτερη αίσθηση και οδική συμπεριφορά από τα μοντέλα με την απλή ανάρτηση. Ναι, είναι λιγότερο άνετο στους υπέροχους ελληνικούς δρόμους με τις λακκούβες και τα σαμαράκια, όμως όχι τόσο ώστε να διαμαρτυρηθεί κάποιος. Στη συνολικά ευχάριστη οδηγική εμπειρία που προσφέρει το Golf Edition 40 συμβάλλει και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό XDS, το οποίο περιορίζει την υποστροφή όταν το παρακάνεις σε δρόμο με στροφές.

 
 
vw-golf-tdi-dsg-edition-40-caroto-test-drive-2015-10 vw-golf-tdi-dsg-edition-40-caroto-test-drive-2015-3 vw-golf-tdi-dsg-edition-40-caroto-test-drive-2015-13
vw-golf-tdi-dsg-edition-40-caroto-test-drive-2015-14 vw-golf-tdi-dsg-edition-40-caroto-test-drive-2015-2 vw-golf-tdi-dsg-edition-40-caroto-test-drive-2015-1
vw-golf-tdi-dsg-edition-40-caroto-test-drive-2015-9 vw-golf-tdi-dsg-edition-40-caroto-test-drive-2015-4 vw-golf-tdi-dsg-edition-40-caroto-test-drive-2015-6 vw-golf-tdi-dsg-edition-40-caroto-test-drive-2015-7
vw-golf-tdi-dsg-edition-40-caroto-test-drive-2015-8 vw-golf-tdi-dsg-edition-40-caroto-test-drive-2015-5 vw-golf-tdi-dsg-edition-40-caroto-test-drive-2015-12 vw-golf-tdi-dsg-edition-40-caroto-test-drive-2015-11
 
 

photos: nmarinopoulos

Η έκδοση που οδηγήσαμε φορούσε τον πετρελαιοκινητήρα 1.6 TDI που έχει άφθονη ροπή στις χαμηλές στροφές (250 Nm στις 1.500-2.750 rpm) και ικανοποιητική ισχύ (105 PS στις 3.000-4.000 rpm), όμως δεν ακολουθεί τις σπορ προθέσεις του πλαισίου. Τα 10,7 sec για τα 0-100 km/h και τα 192 km/h τελικής ταχύτητας κάθε άλλο παρά κακές επιδόσεις είναι, αλλά αν έχεις μέσα σου το μικρόβιο της ταχύτητας καλύτερα να κοιτάξεις το Golf Edition 40 με τον κινητήρα 1.4 TSI ACT 150 ίππων. Σε κάθε περίπτωση, το DSG εξασφαλίζει ότι θα πάρεις το μέγιστο που μπορεί να προσφέρει ο κινητήρας σε επιδόσεις αλλά και οικονομία καυσίμου (ανάλογα με τον τρόπο που θέλεις να οδηγήσεις).

Στο εσωτερικό το αυτοκίνητο της δοκιμής μας διέθετε όμορφη κεντρική κονσόλα στο χρώμα του αλουμινίου, σύστημα infotainment «Composition Colour» με 8 ηχεία, αυτόματο κλιματισμό climatronic δύο ζωνών, επτά αερόσακους, δερμάτινο τιμόνι, δερμάτινες επενδύσεις στον επιλογέα ταχυτήτων, καθίσματα ergoActive με 14 ρυθμίσεις κ.ά. Όλα αυτά, όπως και το σύστημα αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων Multicollision Brake, το ESP και ορισμένες άλλες λεπτομέρειες περιλαμβάνονται στον standard εξοπλισμό της έκδοσης Edition 40!

Το αυτοκίνητο που οδηγήσαμε έχει βασική τιμή €25.500 που φυσικά είναι πολλά για ένα μικρομεσαίο μοντέλο. Αλλά αν σκεφτείς ότι παίρνεις ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας του, με οικονομικό πετρελαιοκινητήρα και κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού, τότε το κόστος δεν είναι και τόσο υψηλό…

Πηγή: caroto