Το πρωτότυπο Tiguan ουσιαστικά προετοιμάζει το έδαφος για το αμερικανικών προδιαγραφών μοντέλο που θα κυκλοφορήσει στην εκεί αγορά προς τα τέλη του έτους…

 

 

Αν και στις ευρωπαϊκές αγορές το νέο Tiguan θα ξεκινήσει σταδιακά να λανσάρεται, η VW για την βορειοαμερικανική αγορά σκοπεύει να λανσάρει μια πιο large εκδοχή με μεγαλύτερο μεταξόνιο και επταθέσια διάταξη. Το πρωτότυπο που βλέπετε ουσιαστικά αποτελεί μία εξέλιξη του Tiguan GTE που είδαμε τον Σεπτέμβριο στην Φρανκφούρτη και βασίζεται σε plug-in υβριδικό σύστημα πρόωσης με τετρακίνηση 4MOTION.

Ο 1.4 TSI ισχύος 148 PS συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν μικρότερο με 54 PS που υπάρχει στον μπροστινό άξονα και έναν μεγαλύτερο με 114 PS στον πίσω. Η συνδυασμένη ισχύς φτάνει τα 221 PS, ενώ ανάλογα με το πρόγραμμα κίνησης (η εκκίνηση γίνεται ως EV με τον πίσω ηλεκτροκινητήρα) μεταβάλλεται και η συμμετοχή του κάθε στοιχείου (TSI και ηλεκτροκινητήρες «παντρεύονται» μέσω ενός ειδικού DSG-6 διπλόδισκου κιβωτίου), όπως μπορείτε να δείτε και από τα παρακάτω σχεδιαγράμματα.

vw-tiguan-gte-active-concept-plugs-into-detroit-6
vw-tiguan-gte-active-concept-plugs-into-detroit-4
vw-tiguan-gte-active-concept-plugs-into-detroit-5
vw-tiguan-gte-active-concept-plugs-into-detroit-8
vw-tiguan-gte-active-concept-plugs-into-detroit-12
vw-tiguan-gte-active-concept-plugs-into-detroit-13
vw-tiguan-gte-active-concept-plugs-into-detroit-3
vw-tiguan-gte-active-concept-plugs-into-detroit-11
vw-tiguan-gte-active-concept-plugs-into-detroit-2
vw-tiguan-gte-active-concept-plugs-into-detroit-10
vw-tiguan-gte-active-concept-plugs-into-detroit-9
vw-tiguan-gte-active-concept-plugs-into-detroit-1
vw-tiguan-gte-active-concept-plugs-into-detroit-14
vw-tiguan-gte-active-concept-plugs-into-detroit-15
vw-tiguan-gte-active-concept-plugs-into-detroit-16
vw-tiguan-gte-active-concept-plugs-into-detroit-17
vw-tiguan-gte-active-concept-plugs-into-detroit-18
 

 

Η αυτονομία με μηδενικούς ρύπους (δηλ. με καθαρή ηλεκτροκίνηση) φτάνει τα 32 km χάρη στις μπαταρίες λιθίου-ιόντων με ενεργειακό απόθεμα 12,4 kWh. Τώρα, μαζί με το ρεζερβουάρ βενζίνης η συνολική μέγιστη αυτονομία φτάνει τα 933 km. Από πλευράς επιδόσεων το 0-96 km/h (το… αμερικάνικο 0-60 m/h) ολοκληρώνεται σε 6,4 sec με την τελική να φτάνει τα 192 km/h και να περιορίζεται στα 113 km/h όταν υπάρχει καθαρή ηλεκτροκίνηση. Φυσικά, το εσωτερικό διαθέτει το επόμενης γενιάς σύστημα πολυμέσων που υποστηρίζει εντολές με χειρονομίες, τα πάντα εκτελούνται από touch-screen 9,2’’, ενώ ο πίνακας οργάνων, τι έκπληξη, είναι φουλ ψηφιακός!

 

 

 

Πηγή: caroto.gr