Το πολυτελές παρακλάδι της Hyundai, η Genesis, παρουσιάζει το EQ900L, μια λιμουζίνα 5,5 μέτρων, που αποτελεί την επιμηκυμένη εκδοχή του νέου G90.

 

 

Οι άνθρωποι της Hyundai, αποφάσισαν 4 μήνες πριν να δώσουν στη δεύτερη γενιά του μεγάλου τους sedan, τουGenesis, μια αυτοτελή, περισσότερο premium, «υπόσταση». Έτσι, όπως η DS Automobiles είναι πλέον μια αυτόνομη φίρμα του PSA, το ίδιο συνέβη και με τις Genesis και Hyundai.

Σε τόσο σύντομο διάστημα, οι Κορεάτες κατάφεραν να παρουσιάσουν ήδη τρία νέα μοντέλα. Το τελευταίο είναι και αυτό που βλέπετε σήμερα, το EQ900L, μια επιμηκυμένη εκδοχή του νέου G90. Να μην ξεχάσουμε και το New York Concept, που ετοιμάζεται σε λίγες ημέρες να κάνει το ντεμπούτο του. Θα αποτελεί μια εναλλακτική πρόταση στιςMercedes C-Class και BMW Σειρά 3 και θα κάνει ντεμπούτο του χρόνου ως G70.

Τα πράγματα, όμως, με το EQ900L είναι ακόμα πιο εντυπωσιακά, καθώς με αυτό η Genesis στοχεύει ούτε λίγο ούτε πολύ, στη Mercedes-Maybach S-Class. Και αν –προφανώς- οι Κορεάτες δεν είναι ακόμα σε αυτό το επίπεδο, τα σχέδιά τους είναι μακροχρόνια…


Προς το παρόν, το EQ900L θα περιοριστεί στην κορεάτικη αγορά και ειδικότερα στο avant garde κομμάτι της. Το μεταξόνιό του έχει διευρυνθεί κατά 290 χλστ. σε σχέση με αυτό του G90, φτάνοντας στα 3.450 χλστ. Επιπλέον, το μήκος της εν λόγω λιμουζίνας αγγίζει τα 5,5 μέτρα (5.495 χλστ.).

Οι πίσω επιβάτες, εκτός από επιπλέον χώρο για τα πόδια τους, έχουν και τη δυνατότητα να τα ξεκουράσουν σε ανακλινόμενες πολυθρόνες. Προηγμένο είναι το σύστημα κλιματισμού, υπάρχει ένα premium ηχοσύστημα της Lexicon, αλλά και δύο οθόνες 9,2 ιντσών στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων, ενώ δεσπόζει το κεντρικό τούνελ.


Για την κίνηση του EQ900L, η Genesis επέλεξε το 5λιτρο V8 σύνολο της Hyundai, το οποίο αποδίδει 425 ίππους ισχύος και 520 Nm ροπής. Συνεργάζεται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη μόνιμη τετρακίνηση. Στη Νότιο Κορέα, το EQ900L ξεκινάει περίπου από τα 100 εκ. γουόν, κάτι λιγότερο από 100.000 ευρώ, δηλαδή.

 

 

 

 

Πηγή: autotriti.gr